a

a

luni, 23 ianuarie 2017


Am fost să mă tund. Am ajuns frumușel la locul în care fac acest lucru de obicei, am intrat și m-am pus pe scaun. Doamna coafeză ( că nu e frizeriță, că eu mă tund la salon că am bani) a început să mă tundă. La un moment dat mi-a zis că a observat că mi se rărește părul și că am scalpul uscat. Am întrebat-o de la ce se întamplă asta și atunci a început ancheta psihologică: 
− Pe o scară de 1 la 10, unde 1 ar fi mă doare-n cur de viață și 10 ar fi mă trezesc din oră-n oră în fiecare noapte ca să fumez, cât de stresat ești? 
Mă uit la ea și îi zic: 
− 5. 
Notează pe o foaie și continuă: 
− Cum ți-ai carcateriza regmiul alimentar: 
a) mai vegetarian decât o vacă 
b) dieta Dukan 
c) șaorma, McMici și maioneză 
d) Oana Roman 
I-am spus că mănânc oarecum echilibrat și că nu fac excese. Se uită lung la mine, dă din cap și scrie iarăși ceva pe hârtia aia. 
− Duci o viață împlinită din punct de vedere sexual? 
Mi s-a părut totuși cam deplasată întrebarea, dar am zis totuși să îi cer variantele de răspuns. 
− a) bat și f...t ca mașina de cusut 
b) eu nu am viață sexuală, am viață amoroasă deoarece eu nu fac sex, eu fac dragoste 
c) sexul în afara căsătoriei este păcat 
d) labă 
I-am spus, zâmbind: 
− B 
A dat din cap dezaprobator, a scris iarăși ceva pe foaie și a reînceput să mă tundă. 10 minute nu a scos nici un cuvânt, după care s-a uitat către mine și a spus: 
− O ultimă întrebare. Ce părere ai despre religie? 
− Nu am nimic cu religia, nu sunt ateu, cred într-o forță superioară care a făcut Pâmântul și oamenii, dar am o problemă cu instituția bisericii. Consider că profită pe baza prostiei unora și nu mi se pare corect acest lucru, ba mai mult, opinez că ar trebui să fie pedepsit prin lege. Plus că mai sunt și violurile unor  preoți, dar asta e o discuție mult prea lungă și complexă pentru acest cadru și acest moment, i-am răspuns. 
M-a privit în ochi, s-a oprit din tuns și mi-a zis: 
− E de la șampon.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu