a

a

luni, 23 ianuarie 2017

De pe un forum....

Nu stiu daca marele cutremur vine anul asta - stiu doar ca ... vine. Dar se pare ca va fi cea mai mica problema in comparatie cu ce ne asteapta. Am afirmat ca Nostradamus a "nimerit" citeva profetii si Vanga la fel, insa am spus-o cu speranta ca ce se aude sa fie de nivelul fantasticului. 
Singura mea mirare este ce caut eu in perioada asta  aici. Adica, pe bune, nu imi puteam alege alta reincarnare? pffff.....


"Dragi colegi de forum
Nu am mai postat de multa vreme, dar acum simt ca a sosit momentul sa va comunic unele pareri, rezultate din mesaje primite, dar si din intelegerea fenomenului international privit prin prisma ochiului unui statmajorist (tatal meu si partial chiar si eu). In momentul de fata suntem in stadiul DEZINFORMARII sI INDOCTRINARII, „necesar” inainte de declansarea unui eveniment deosebit-razboiul. Aceasta este valabila pentru ambele tabere. Pentru cei neincrezatori le atrag atentia ca preludiul razboiului a inceput din ianuarie 2011-asa zisa „Primavara araba”-ce sadism! 
De fapt se pregatea terenul pentru ceea ce urmeaza. Cea mai precisa prorocire a fost data de Vanga, care a precizat ca razboiul va incepe din dec. 2010. Nici eu nu am inteles atunci, asteptandu-ma sa inceapa fizic. NU. Atunci s-a dat semnalul. Indoctrinarea este facuta din ambele parti si mai important ambele parti obligatoriu isi baga coada acolo unde au interes.
M-am hotarat sa postez doar cateva pareri, pe care sa le treceti prin prisma gandirii voastre sau eventual sa le considerati doar ca niste pareri auzite la coada pentru .....fericire...... Repet m-am hotarat sa fac aceasta, atata timp cat se mai poate si daca nu voi fi luat ca tinta.
Noi asteptam cu sufletul la gura cutremurul si parca suntem nerabdatori sa se implineasca viziunile. Doamne fareste! In adevar acum stim mai multe aspecte privind cutremurul, nu este de glumit. Dar dupa aceea vor veni una dupa alta tot felul de evenimente care de care mai dure. Desigur cutremurul va fi „spectaculos”in special prin distrugerile facute aproape instantaneu. Celelalte insa vor fi si mai dure. Nu toate evenimentele dure vor afecta direct tara noastra, dar o va face indirect. NU uitati, numai la sfarsitul razboiului ne vom da seama ca am fost protejati. Pana atunci vom fi convinsi ca nu vom avea nici o sansa. Atunci vom vedea ce inseamna zeul ban si valoarea lui. Atunci vom intelege ce sacrificii imense am facut punand in balanta familia, copii, prietenii, linistea sufleteasca, tara, credinta, etc.
Poate numai asa ne putem revenii.
Mai jos am sa repostez cateva ganduri pe care le-am postat cu 6-7 ani inainte, doar pe topicul „Ati avut experiente paranormale?”
Privind razboiul ce va venii, nu comentez care pe care provoaca, dar stiu cu precizie matematica ca in cazul unei confruntari majore intre E si V, sau invers, romania nu poate sa ramana neutra. Povestea cu NATO are aceeasi valoare cu tratatele facute inainte de primul si ultimul razboi mondial-APA DE PLOAIE. Suna frumos dar mincinos sau mai corect nerealist.
Pot sa va spun cu certitudine ca acea putere care nu detine Romania nu are nici o sansa sa castige razboiul. O sa spuneti ca ne apara NATO. Vax! Daca rusul ajunge la concluzia ca nu are alte variante bea o stacana de votca si vor fi decisi ca intotdeauna. Si nu uitati sunt foarte buni sahisti-au dovedit-o.
Trupele straine de la noi din tara nu le ajunge nici pe o masea; scuturi antiracheta, etc-vor fi primrle care vor dispare. In acele momente nu se va bate coalitia lui peste prajit cu Iugoslavia sau cu Iraku.

07.01.10;p.173;fila18
Draga Gabriela stiu ca deja unii calugari sunt in alerta; din pacate nu am avut ocazia sa-l cunosc pe parintele Arsenie Papacioc. Din pacate aceasta pare a fi situatia. Ce inseamna soarta, suntem doua popoare care in mod normal avem mult mai multe afinitati decat lucruri care sa ne desparta si totusia€¦. 
Iarasi din pacate Rusia a jucat si joaca rolul unei mari puteri, imperiu, inca de pe vremea lui Petru, iar politica imperialista rusa nu a fost schimbata nici acum. Pe dealta parte tinta lor nu este Romania-noi vom fi |o victima colaterala|-ce expresie!? 
Sa ma explic, pe scurt; de pe vremea lui Napoleon in scolile de inalte studii militare a devenit tabu un concept: in eventualitatea unui conflict major intre E-V doua tari nu pot ramane neutere sub nici o forma-este vorba de Polonia si Romania. Polonia este |bulevardul| pe unde aflueaza grosul trupelor si Romania pentru asigurarea acestui |boulevard| sin u numai (totul spus cu cuvuntele mele). Lectia este bine invatata, vezi primul razboi mondial si al doilea. Apartenenta NATO, tatate, etc. au valoarea cel mult a hartiei igienice.
Incaodata fac apel la colegii de forum sa citeasca in cartea domnului Istrate incepand de la pag. 350. 
Mesajele pe care le-am primit le-am postat ca sa va dati seama ca domnul Istrate nu a |luat-o pe aratura|-cum amauzit spunand unii si ami asum riscul sa fiu si eu criticat. Problema cu mesajele acestea primate este delicata, de multe ori nici cel care le primeste nu desluseste subtilitatea lor.
Toti suntem speriati de cutremur si parka-l asteptam nerabdatori sa se intample sa dovedim ca fiecare in parte a avut o premonitie adevarata sau nu. Sunt convins ca domnul Istrate ar vrea sa fie supus oricand oprobiului public numai sa nu se intample cutare sau cutare eveniment. Dansul nu face decat sa ne puna in garda, cu grija unui parinte, de rautatile care se pot intampla.
Nu stiu care este situatia domnului Istrate, dar eu am trait efectiv cutremurul in mesajele pe care le-am primit si parka nu era deajuns multe din ele |eram/ traiam viziunea " chiar in apartamentul in care am trait fizic cutremurul-intr-un imobil din Bucuresti surpat pana la jumatate, si nu in somn ci in stare de veghe. Personal nu va doresc sa aveti esemenea trairi, dar fiecare trimite cate un mesaj, pe carei-l spui sau nu celorlalti.
Nu intamplator am facut apel real de unitate nationala si la credinta-sunt singurele care ne pot salva. Pana la urma totusi ne vom unii , dar daca am anteles bine unpic cam tarziu si asta ne va costa. Nu va uitati in gura politicienilor, important ceea ce simtiti sis a fiti pregatti. Daca se adevereste ceea ce am primit cutremurul care este asteptat nu va fi decat un aperitiv. Nu va speriati sin u intrati in pamnica. Razboiul va incepe pe nepusa masa, darn u acum-trebuie sa se mai intample inca cateva evenimente.
Oricumm vom trece cu bine(in comparative cu altii) si peste ultima conflagratie mondiala, vom avea multi tradatori, dar aviz amatorilor de data aceasta romanii vor fi neanduratori cu tradatorii, ai vor vana efectiv.
Unitate in neam si credinta
Va imbratisez cu drag 
vasi"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu