a

a

marți, 8 august 2017

Rugaciune de eliberare a karmei negative

Eu astazi aleg sa ma eliberez de toata povara karmei negative acumulata  acum sau  in alte vieti ! Rog toti ingerii responsabili de karma mea sa ma ajute in acest proces de eliberare.
Eliberez toata karma negativa de la facerea mea si pana acum , cu armonie si iubire! Nu-mi mai folosesti, poti pleca, am invatat lectiile pe care mi le-ai adus in fata , iti multumesc!
Renunt si ma eliberez de toate atasamentele pe care le-a adus  karma negativa de acum sau din alte vieti de-a lungul timpului in toate intruparile mele, in toate dimensiunile din viata aceasta de acum si din infinit! Le dau voie sa plece, cu iubire si armonie , nu-mi mai folosesc , le multumesc pentru lectiile invatate!
Decreez si eliberez cu ajutorul ingerilor  karmei si cu toata puterea mea toata energia karmei negative creeata cu stiinta sau fara stiinta acum sau alta data! Rog ca toate efectele sa fie nimicite si indepartate in toate directiile timpului!
De azi incolo aleg sa creez un flux intens si benefic de karma pozitiva care sa ma ajute sa evoluez pe toate planurile vietii mele!
Accept cu bucurie si incredere tot ce vine spre mine, TOTUL vine dintr-o singura sursa -DUMNEZEU ! Multumesc!

sursa: https://floridelumina.wordpress.com/2017/07/25/rugaciune-de-eliberare-a-karmei-negative/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu