a

a

marți, 8 august 2017

Rugaciune pentru curatarea arborelui genealogic

Ai ajuns aici in acest punct al vietii tale cu ajutorul lor, al strabunilor, stiai acest lucru? Fara ajutorul lor tu nu ai fi aici si acum . Pastrezi in ADN-ul tau toata informatia necesara pentru a duce o viata lipsita de griji, lipsuri, fara complicatii. Ei – strabunii - de acolo de unde sunt te sustin necontenit in toata evolutia ta pe pamant. Tu le dai voie sa faca acest lucru?
Fa un desen cu arborele tau genealogic. Pune in arborele tau si vii si mortii. Creeaza-l cum simti.Uita-te la desenul tau… la arborele tau.. te identifici cu el.. ce simti?  Iubeste-ti arborele tau genealogic pentru ca el iti da putere sa mergi mai departe .De acolo tu iti tragi “ seva “ prin radacinile lui…
Rog toate entitatile de lumina si iubire  sa vina acum  si aici sa ma ajute sa pot curata arborele meu genealogic!
Trimite Doamne cu puterea ta pe toti ingerii tai sa curete, spele, armonizeze arborele meu genealogic de la radacini pana la varf!
Deblocheaza Doamne cu puterea ta toate energiile intepenite, stagnante, baltitoare care zac nemiscate in arborele meu genealogic!
Curata si spala, purifica si limpezeste  Doamne sufletele celor care sunt prezenti in arborele meu genealogioc si iarta-i tu Doamne pentru cate au facut cu vorba cu gandul cu fapta cu stiinta sau fara stiinta.
Elibereaza te rog, Doamne din arborele meu genealogic atat de pe linia materna cat si de pe cea paterna  orice blesteme, legaminte, contracte de saracie, negare de sine, autodistrugere, celibat, singuratate, nefericire, sterilitate, suferinta persecutie care s-au facut vreodata pe arborele meu genealogic acum sau alta data. Anihileaza te rog Doamne efectele acestor legaminte, blesteme, contracte acum si pentru totdeauna atat pentru mine cat si pentru cei implicati in ele. Faca-se voia ta Doamne!
Elibereaza te rog Doamne toate suferintele, durerile, tristetea, legaturile, handicapurile si bolile din tot arborele meu genealogic cu voia ta Doamne!
Echilibreaza, te rog, Doamne, toate generatiile de pe linia materna si paterna , restabileste armonia acestui arbore genealogic, cu puterea ta Doamne!
Il rog acum pe Arhangelul Metatron sa vina cu cubul lui de lumina si energie sa curete intreg arborele meu genealogic de la radacini pana la varf si inapoi de cate ori este nevoie pentru ca arborele meu genealogic sa ramana pur si curat precum un cristal.
Orice sentiment de vina, rautate, rusine, nepasare este acum curatat si eliberat.
Il rog acum pe Arhanghelul Mihail sa vina cu sabia lui de lumina sa taie, desfaca, elibereze atat cat este permis tot ce este prins, legat  inodat in arborele meu genealogic.
Il rog acum pe Arhanghelul Rafael sa vina sa vindece orice trauma sau boala veche din arborele meu genealogic  atat cat ii este permis prin drept divin.
Rog acum sa coboare peste arborele meu genealogic flacara violet argintie a lui Saint - Germaine si cat ii este permis sa scalde si sa cuprinda  tot arborele de la radacina pana la varf.
Activeaza Doamne tot potentialul nemanifestat care zace acum inactiv in arborele meu genealogic (  abilitati, aptitudini).
Te botez cu lumina… te botez cu lumina.. te botez cu lumina… si de la nivelul chakrei 4 trimte lumina si iubire neconditionata catre tot arborele tau genealogic.
Multumesc, multumesc, multumesc s-a implinit si asa si este!
Ramai in liniste cateva minute multumind… inchide ochii daca doresti…..Ce simti acum ? 
Simti forta radacinilor tale adanc infipte in pamant?

sursa: https://floridelumina.wordpress.com/2017/08/08/rugaciune-pentru-curatarea-arborelui-genealogic/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu