a

a

marți, 8 august 2017

Rugaciune de vindecare a copilului interior

Pentru ca aceasta rugaciune sa aiba efectul maxim iti recomand sa o spui cu voce tare, concentrandu-te  si deschizandu-ti inima fara teama  si cu intentia clara de a curata si vindeca toate traumele care intemniteaza copilul tau interior.
Te eliberez drag copil interior de acolo de unde esti din intunericul unde te-am ascuns bine ca altii sa nu te vada.
Te eliberez pe tine cu dragoste si iubire.
Te eliberez  si ma eliberez de toate lanturile si lacatele pe care ti le-am pus cu voia mea! Iti dau voie sa iesi acum la lumina. Esti liber sa-ti manifesti intregul tau potential!
Eliberez odata cu tine toate traumele legate de copilaria mea nefericita! Eliberez odata cu tine toata neiubirea, nelumina, nelinistea, nepasarea, neincrederea!
Iti cer iertare pentru tot ce n-am putut face pentru tine. Pentru toate momentele in care tu dragul meu copil interior mi-ai dat indicii clare ca doresti sa ma ajuti iar eu nu te-am ascultat!
Iti cer iertare pentru ca nu te-am ascultat atunci cand mi-ai vorbit!
Iti cer iertare pentru ca atunci cand ai vrut sa te joci eu nu te-am lasat, cand ai vrut sa strigi eu ti-am spus sa taci,  cantecul ti l-am oprit,  iar in zbor eu ti-am frant aripile. Visului i-am luat tot avantul. Creatiei i-am luat tot sporul. 
Te imbratisez cu mare drag, te iubesc  si-ti multumesc! Cu iubire si recunostinta iti multumesc ca existi si-ti dau voie sa te manifesti si sa ma calauzesti…
Ma iert si te iert…
Ma iubesc si  te iubesc…
Imi multumesc si iti multumesc!
Pe campia vietii presar acum florile recunostintei, iubirii , luminii si activez bucuria de a trai in lumina, armonie si pace!
Posibil ca dupa aceasta vindecare sa-ti vina sa sari sotronul, sa colorezi sau sa inalti un zmeu… fa-o … face parte din vindecarea ta…

sursa: https://floridelumina.wordpress.com/2017/07/26/rugaciune-de-vindecare-a-copilului-interior/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu