a

a

miercuri, 18 ianuarie 2017

Afirmaţii pentru atragerea banilor






Scrieţi cât mai multe afirmaţii pozitive despre bani şi repetaţi-le zilnic, timp de 21 de zile:

1. Banii vin spre mine din diverse surse în mod perfect.
2. Iubesc banii şi ei mă iubesc pe mine.
3. Fluxuri bănești vin către mine cu ușurință, în mod liber, și din belșug.
4. Fac… (suma de bani) pe lună pentru a face lucruri pe care le iubesc.
5. Sunt un dădător generos, și un receptor minunat.
6. Sunt acordat/ă la frecvența banilor.
7. Aleg să folosesc banii pentru bine, și Universul îmi răsplătește cu mai mulți bani.
8. Portofelul meu e mereu plin cu bani.
9. Sunt un magnet de bani. Văd oportunități peste tot.

10. Îmi plac bani. Banii sunt buni. Banii sunt libertate.

11. Îmi permit să fiu bogat/ă.
12. Inima mea îmi arată calea spre abundenţă.
13. Am bani şi ei îmi permisiunea de a experimenta libertatea totală şi abundenţa.
14. Râuri de bani curg spre mine.
15. Îmi permit să iubesc bani.
16. Merit o mulțime de bani.
17. Ori de câte ori verific contul meu bancar, sunt întotdeauna mai mulți bani decât mă aștept.
18. Eu fac bani rapid, ușor, și mă distrez.
19. „Mă scald în baniˮ și mă simt minunat.
20. Sunt un magnet pentru bani.
21. Îmi place să fac plata facturilor și să încasez bani în dar pentru mine.
22. Îmi place să cheltui bani pe lucrurile mele preferate.
23. Banii vin la mine de la Sursa infinită de Abundenţă Universală.
24. Vor exista întotdeauna bani din belşug în viaţa mea.
25. Am bani şi îmi permit să fac ce vreau.
26. Universul îmi livrează mereu bani.
27. Ușa este acum larg deschisă și banii se varsă în viața mea.
28. A face bani este distractiv.
29. Abundența și prosperitate sunt drepturile mele înnăscute.
30. Îmi place să fac şi să am bani.
31. Mă trezesc în fiecare zi cu noi idei cu privire la modul de a-mi crește veniturile pentru mine şi pentru alţii.
32. Tot ce fac este pentru a genera mai mulți bani.
33. Îmi permit să primesc averi masive.
34. Găsesc întotdeauna oportunităţi de a face un profit mare.
35. Îmi place sentimentul teancurilor de bancnote în mâna mea.
36. Suma de bani pe care o dăruiesc şi cea pe care investesc revine la mine înmiit.
37. Banii sunt la fel de naturali și la fel de omniprezenţi ca şi aerul.
38. Banii pe care îi am atrag alţi bani.
39. Oamenii iubesc să-mi dea bani.
40. Oriunde mă duc, mi se pare o oportunitate de a face bani.
41. Mă bucur de un flux sănătos, generos, deplin de bani.
42. Eu sunt destinatarul fluxului de bani.
43. Atitudinea mea pozitivă față de bani atrage abundență în viața mea.
44. Sunt răsplătit/ă cu serviciu de calitate şi mulţi bani.
45. Banii îmi dau libertatea de a-mi trăi visele, și pentru a ajuta pe alții să facă la fel.
46. ​​ Găsesc mereu noi modalități de a face bani.
47. Cineva tocmai mi-a trimis bani.
48. Mi-am plătit toate facturile și încă stau pe o grămadă de bani.
49. Chiar și cînd eu dorm, bani se varsă în contul meu bancar.
50. Am câștigat şi moştenit sume enorme de bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu