a

a

miercuri, 18 ianuarie 2017

AFIRMAŢII ZILNICE PENTRU A ATRAGE ABUNDENŢA- Extras din: „Secretele Prosperitatii - Joseph Murphy”

Repetaţi următoarea afirmaţie timp de cinci minute seara şi dimineaţa.
„Sădesc acum în subconştientul meu ideea de prosperitate divină. Dumnezeu este sursa tuturor bunurilor mele şi toate nevoile mele îmi sunt îndeplinite în fiecare moment şi în orice loc din spaţiu. Bunăstarea lui Dumnezeu curge liberă prin mine, cu bucurie şi fără încetare; mulţumesc lui Dumnezeu pentru bogăţiile care intră pentru totdeauna în viaţa mea.”
Când vă apar gânduri negative, exprimarea unor lipsuri, de genul:
„Nu-mi pot permite această călătorie”, sau „Nu pot plăti factura aceasta”, nu le mai aduceţi până la sfârşit. Inversaţi-le imediat în minte, afirmând: „Dumnezeu este sursa mea infinită şi instantanee şi această factură va fi plătită prin ordine divină.”

Dacă un gând negativ vine către voi de 50 de ori într-o oră, inversaţi-l de câte ori apare: „Dumnezeu este sursa mea instantanee şi-mi îndeplineşte nevoia imediat.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu