a

a

miercuri, 18 ianuarie 2017

Binecuvântările și recunoștința



Binecuvântați tot ce faceți și tot ce dăruiți.
Fiți plini de recunoştinţă indiferent de ce se întâmplă în viaţa dvs.
Recunoştinţa atrage binecuvântări în mod continuu în viața dvs.
Recunoştinţa vă înalță instant vibraţia, veți începe să funcţionați pe frecvențe înalte răspândind în jur mai multă energie pozitivă, atrăgând în viaţa proprie mai multe binecuvântări.
Încercați să vedeți în spatele oricărei situații neplăcute trăite, motive pentru care trebuie să fiți recunoscători, măcar și pentru a vă schimba frecvența pe una pozitivă.
Când vă simţiți mânioși, temători, triști sau depresivi, numărați-vă binecuvântările din viaţă și veți vedea că starea emoțională se schimbă și situaţia nu mai pare atât de rea.
Fiecare situație neplăcută poate bloca un rău sau o neplăcere mai mare.

Ați putea face următorul exercițiu, în fiecare dimineaţă sau în fiecare seară:scriți sau enumerați mental, zece-cinsprezece lucruri pentru care sunteți recunoscători.
Nu este nevoie să fie lucruri „magistrale”, pot fi lucruri mărunte, care vă bucură zilnic sufletul.
De exemplu:
Sunt recunoscător/recunoscătoare că am unde locui.
Sunt recunoscător/recunoscătoare că mă pot hrăni.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru serviciul meu perfect.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru faptul că am suficienţi bani...
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru sănătatea copiilor mei.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru sănătatea mea.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru familia mea.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru că pot conta pe dragostea şi sprijinul familiei mele în orice situaţie.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru că sunt iubit/ă.
Sunt recunoscător/recunoscătoare oamenilor sau anumitor situații din viața mea pentru că mi-au dat şansa să evoluez spiritual.

Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru că azi mi-am putut cumpăra...
Sunt recunoscător/recunoscătoare că am putut termina cu bine treaba x....
Sunt recunoscător/recunoscătoare că am apă caldă.
Sunt recunoscător/recunoscătoare că am citit această carte.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru odihnă.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru că am această saltea confortabilă.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru că sunt în siguranță.
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru
Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru faptul că am sevit această prăjitură......


Cu cât veți fi mai recunoscători, cu atât veți primi mai multe motive pentru recunoștință. Atrageți ca un magnet binecuvântări...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu